promocja muzyki w sieci
Marketing

Na czym polega promocja muzyki w internecie?

W ostatnich miesiącach za sprawą programów muzycznych prezentowanych w telewizji można usłyszeć wielu nowych artystów. Jest to duży krok w dalekiej drodze po sławę i popularność, która wymaga dużo pracy i właściwych działań. Mimo że występ w programie jest jednym ze sposobów promocji swojej osoby, to warto pamiętać, że efekt może być tymczasowy i nie […]

wpływ reklamy
Marketing

Wpływ reklamy na konsumenta

Jeśli ktoś twierdzi, że na niego reklama nie działa, po prostu jest w błędzie. Przekaz reklamowy działa także na podświadomość a my niepostrzeżenie ulegamy jej wpływom. Wpływ reklamy ma cechować się konkretnymi reakcjami ? zadaniem kreatywnych jest skomponowanie takiego spotu, który przede wszystkim będzie informować o danych produkcje czy usłudze, pobudzał potrzebę jej posiadania a […]

Public relations i medycyna
Marketing

Public relations w służbie zdrowia

Czy public relations ma rację bytu w służbie zdrowia? Większość na to pytanie odpowiedziałaby zapewne mniej więcej tak: w prywatnej zapewne tak, ale w tej państwowej to już niekoniecznie. Bo po co? Skoro jest za darmo, to i tak pacjenci przyjdą, więc nie ma sensu wydawać pieniędzy na działania reklamowe i marketingowe. Można by na […]